ავეჯისა და ტექსტილის სალონი „კლასიკა“ 2005 წლიდან ანებივრებს მომხმარებლებს ავეჯის, ტექსტილის, ბროლის და აქსესუარების მრავალფეროვანი არჩევანით. კლასიკას გუნდი მუდმივად მუშაობს და ითვალისწინებს მისი მომხმარებლების მოთხოვნებს და სურვილებს, შესაბამისად გთავაზობთ მუდმივად განახლებულ კოლექციას. სრულად მორგებულს მის მომხმარებლებზე. კოლექციები წარმოდგენილია მსოფლიოს სხვადასხვა წერტილიდან და შერჩეულია საგულდაგულოდ.
„კლასიკას“ პირველი შოურუმი გაიხსნა 2005 წელს. მას შემდეგ არ წყვეტს განვითარებას. შემოგვემატა 3 ფილიალი, ფილიალები წარმოდგენილია საბურთალოსა და დიდ დიღომში. დაგვემატა ახალი ფილიალი ქუთაისშიც.
კომპანია კლასიკა, მუდმივად ცდილობს შეუქმნას მის თანამშრომლებს სასურველი სამუშაო გარემო, რაც თავისთავად აისახება მომსახურების ხარისხზე და მოტივაციაზე თანამშრომლების მხრიდან. მუდმივი განვითარების, ტრენინგების და მოტივაციების შედეგად ვაყალიბებთ გუნდს, რომელიც მზად არის მოერგოს მომხმარებლებს.
ამ ეტაპზე კლასიკა აცხადებს კანდიდადთა შერჩევას გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე.
დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ CV, აუცილებლად სურათით, შემდეგ მისამართზე: pm@pm.ge და გთხოვთ, ელფოსტის გამოგზავნისას, "Subject" ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.
კანდიდატების არჩევა მოხდება გასაუბრებისა საფუძველზე.
საბოლოოდ, ხელშეკრულების პირობები და ანაზღაურება განისაზღვრება კომპეტენციის, მიღებული შედეგების და უნარების შესაბამისად 1100დან 1500+ ლარამდე.
ვალდებულებები:
** გაყიდვების ორგანიზება და მართვა;
** დამკვეთებთან მოლაპარაკების წარმოება;
** შეკვეთების მიღება და ორგანიზება;
აუცილებელი მოთხოვნა:
** დახვეწილი მეტყველება;
** საოფისე პროგრამა-ექსელის ცოდნა(სასურველია);
** ერთ ადგილზე მუშაობის 2 წლიანი უწყვეტი სტაჟი (სასურველია).
საჭიროების შემთხვევაში, არჩეული კანდიდატები გაივლიან 15 დღიან უფასო კვალიფიკაციის ამაღლების კურსებს. არჩეულ კანდიდატებს გაუფორმდებათ შრომითი ხელშეკრულება საიდანაც 2 თვე მოიაზრება საგამოცდო-სწავლების პერიოდად.